Techtábor Béta – Az első alkalom
Október közepén megtartottuk új, kísérleti programunk, a Techtábor első alkalmát. Köztudott, hogy a programozásnak és a technológiának egyre nagyobb szerepe van a mai világban – […]
Október közepén megtartottuk új, kísérleti programunk, a Techtábor első alkalmát. Köztudott, hogy a programozásnak és a technológiának egyre nagyobb szerepe van a mai világban – […]
A Lemur csoport ötödik táborára 2016. szeptember 16-18. között, Nikházy Laci vezetésével került sor. Segítői Pósa Lajos, Bursics Anna, Csepregi-Horváth Zsófi, Czeller Ildi, Németh Ilcsi, […]
Az alábbiakban szeretnénk beszámolni az Alapítvány munkájáról. Hétvégi és nyári táborok Ebben a félévben összesen 10 tábori csoportnak tartottunk táborokat, összesen 21-et. Ezek az általatok […]
Elindítottunk egy új felületet, ahol az általunk megvalósítandó projekteket gyűjtöttük össze. Itt sok minden megtalálható feladatgyűjteménytől kezdve a hétvégi táborok életét bemutató dokumentumfilmig. Az ehhez […]
Az MTA Rényi Alfréd Matematikai Kutatóintézet Szakmódszertani Csoportja és A Gondolkodás Öröme Alapítvány közösen szervez tehetséggondozó szakkört hatodik évfolyamos, matematikából tehetséges diákok számára. A felhívás […]
Idén negyedik alkalommal került megrendezésre a MaMuT2 a 10-12. évfolyamos diákok számára. A tábor a kisinóci tábor és a MaMuT hagyományait folytatja. A matematikai foglalkozásokon […]
A szokásoknak megfelelően ismét tábort szerveztünk a matematikában tehetséges 5-9. évfolyamos diákok számára. Az országos versenyek legjobbjai kaptak meghívót, a táborban 92 diák vett részt. […]
Az NTP-FTH-15-0067 nevű pályázat keretében megvalósult program a hétvégi tehetséggondozó táborokban folyó szakmai munkát támogatta. A volt tábori diákokból álló, tehetséges, egyetemista közösség (=ifik) a […]
Az Okapi-csoport második extra táborára 2016. június 21. és 23. között került sor. A tábor nem a reguláris tábori anyag folytatása volt, új témákat kezdtünk, […]
2016. június 3-5. között tartottuk a Lemur csoport 4. táborát. Pénteken a házi feladatok megbeszélése után egy és háromnegyed óra csoportos gondolkozás következett, többek között […]